Saturday, September 10, 2016

LEMMY, TARJA & JANIS pisoiasi pentru adoptie | kittens for adoption

Janis
Lemmy
Tarja
CAMERACUPISICI@GMAIL.COM
-------------
LEMMY (m), TARJA (f), JANIS (f) nascuti/born ~01.07.2016, deparazitati, invatati la litiera | dewormed, litterbox trained
-------------
Din curtea blocului direct in puf, cele 3 mini-staruri isi cauta familii care sa ii alinte si sa ii iubeasca. LEMMY este exploratorul grupului, mereu curios si dornic de noi descoperiri. TARJA este un ghem de energie, care te binedispune in fiecare zi cu cheful ei de joaca. JANIS, desi un pic mai timida decat fratiorii ei, te va cuceri in mod sigur cu gingasia ei.

Ca niste adevarate staruri, toti 3 adora sa fie admirati si stiu cum sa te faca sa devi fanul lor din primele 5 minute. Daca deja v-au cucerit, asteptam sa ne scrieti la CAMERACUPISICI@GMAIL.COM sau sa ii ajutati dand SHARE povestii lor.

3 comments:

  1. Buna seara!

    Lemmy a fost adoptat?

    Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lemmy a fost adoptat, dar returnat deoarece adoptatoarea a dezvoltat o alergie puternica. Puteti veadea aici mai multe poze cu el si daca doriti sa il adoptati ne puteti scrie la cameracupisici@gmail.com
      https://www.facebook.com/pg/thecatroom/photos/?tab=album&album_id=1311151998919034

      Delete
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, Toate mulțumită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete