Thursday, August 20, 2015

LOLEK & BOLEK - ADOPTATI

CONTACT: cameracupisici@gmail.com
------------
LOLEK & BOLEK (M) nascuti/born ~25.04.2015, deparazitati, vaccinati, invatate la litiera | dewormed, vaccinated, litter box trained.

------------
Cei doi frati au fost gasiti cand erau cat palma, au fost crescuti cu biberonul si au invatat incet, incet cum sta treaba cu litiera, cu mancarea solida si cu joaca, mai ales cu joaca..Acum ca au crescut suficient se descurca singuri asa ca a venit momentul sa isi caute o familie.
-----------
The two brothers were found when they were teeny tiny, they were raised with the bottle and slowly learned how to eat solid food, how to use the litter box and how to play..and they love to play! But they also love to cuddle. And now, that they are all grown up, they are ready to go to they furrrrever families.

3 comments:

  1. Cineva doreste sa ii adopte pe amandoi, cum facem sa luam legatura? Am incercat si pe mail, si pe Facebook. Please, please, please... :-)

    ReplyDelete
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, Toate mulțumită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete