Monday, December 29, 2014

MINA - ADOPTATA

CONTACT: CAMERACUPISICI@GMAIL.COM
------------
MINA nascuta/born ~01.4.2014, deparazitata, invatat la litiera | dewormed, litterbox trained.
---------
MINA este o pisicuta care a avut un inceput de viata foarte trist. S-a nascut intr-un subsol de bloc, unde a trait pana la varsta de doua luni alaturi de fratii ei, fara sa aiba contact cu oamenii. Apoi fratiorii ei au murit si ea era pe punctul sa ii urmeze, cand una dintre voluntarele noastre a reusit cu greu sa o prinda. A fost internata de urgenta la un cabinet veterinar, avand febra foarte mare si refuzand mancarea si acolo i s-a pus diagnosticul de hemobartonela. Fiind foarte mica si slabita, medicii i-au dat sanse minime de supravietuire, dar micuta luptatoare a dorit sa traiasca si a reusit sa invinga boala. Apoi, pe fondul imunitatii foarte scazute, a dezvoltat o infectie la un ochi, pentru care a inceput din nou sa primeasca tratament. A fost mutata in cazare temporara, unde la inceput cu greu iesea din ascunzatoare preferata de sub dulap. Dar cu rabdare si cu ajutorul Larei, a alta pisicuta aflata in grija noastra, a inceput sa capete incredere, sa se apropie singura de noi, sa stea in brate la mangaiat si sa se joace cu soricei si mingiute prin casa. Acum inca se afla sub tratament dar cand se va face bine va avea nevoie de o familie care sa aiba rabdare cu ea si sa ii dea timpul necesar sa se adapteze. Vom continua sa postam vesti depre ea si vom anunta pe pagina in momentul in care micuta va fi pregatita pentru adoptie.

3 comments:

  1. Cum se mai simte Mina? Si-a gasit familie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina a plecat astazi la noua ei familie, unde speram sa se acomodeze cat mai bine. :)

      Delete
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, Toate mulțumită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete