Friday, June 28, 2013

ALMONDI - ADOPTATA

ADOPTATA
-------------
ALMONDI(f) nascut/born: ~30.03.2013, deparazitata, invatata la litiera / dewormed, litter box trained.
-------------
ALMONDI este o prajiturica de pisicuta. Este finuta, ca orice domnisoara. si ii place tare mult sa fie mangaiata si alintata, toarce cu mare placere, dar nu foarte sonor, ca doar nu ii sta bine unei printese cu motoras de tractoras. Merge prin casa cu codita in sus si, cateodata, se aseaza dupa colturi si pandeste timid. Almondi abia asteapta sa fie adoptata si promite sa ramana o fetita la fel de bine manierata si cand va fi regina la casa ei.
------------
ALMONDI is a sweetheart. She is very fine and elegant like a little lady and even though she loves to cuddle and be caressed she does not purr loud. She walks through the house with her tail held high and she just can't wait to get to her forever home, where she will be the queen of the house.

1 comment:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, Toate mulțumită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete